سالی که نکوست ...

سالی که نکوست ...

شور پهلوانی و طراوت بهاری در غروب 17 فروردین 1402 جلوه ای ویژه به ماچیان بخشید.

به مناسبت یادبود شهید عاشورایی غلامرضا آقاجانی یک دوره مسابقه کشتی با حضور کشتی گیران شهرستان تنکابن و رامسر از مازندران و منتخب کشتی ماچیان و رودسر در سالن ورزشی ماچیان برگزار شد.

این مسابقات با استقبال دیدنی علاقمندان مردمی و خانواده ها و همچنین با حضور گرم مسئولین شهرستان رودسر و کلاچای و رحیم آباد  و همچنین پیشکسوتان کشتی منطقه مواجه شد.رقابت دیدنی و جوانمردانه کشتی گیران با ارائه صحنه هایی ناب از فنون زیبای کشتی خاطره ای ماندگار را در یک شب به یادماندنی رقم زد.

آقای مهدی صارمی مربی ارشمند و کشتی گیر پیشکسوت که چند سالی است چراغ کشتی را در دهستان ماچیان روشن نگه داشته با استعداد یابی از نونهالان و نوجوانان منطقه کشتی گیران آینده داری را تربیت کرده است که کسب عناوین قهرمانی کشوری و حتی بین المللی برای آنان دور از انتظار نیست.

یکی از بازخوردهای خوب این مسابقات آشنایی با فضای روستا و شاخصه های پیشرفت ماچیان بود که تحسین مهمانان مازندرانی را به دنبال داشت.

این مسابقات با قهرمانی تیم منتخب ماچیان و رودسر به پایان رسید.

در کلیپ زیر گوشه ای از هیجان این رقابتها را تماشا کنید:


دیدگاه‌ها (۱)

با تشکر از آقای سعیدی و آقای صارمی که باعث شدن جوانان این شهرستان به فضای ورزشی گرایش پیدا کنن و از محیط نا امن دور باشن از خداوند منان بهروزی همه دست اندرکاران رو از خداوند منان خواستارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی